maanantai 27. lokakuuta 2014

Tikulla silmään sitä....

...joka vanhoja muistelee. No älkääs nyt sentään! Mä olen ommellut enemmän kuin kuvannut ja kuvannut enemmän kuin blogannut. Nyt kun olen raakannut vaatteita kaapista kirppikselle, ajattelin lykätä kuvat niistä vielä tänne teidän kiusaksi ja itselle muistiin :) Ensiksi kaksi erilaista bambisettiä. Toinen ihan perustunika meandi-tyyppisillä joustofroteeleggareilla. Toiseen tunikaan kokeilin ah niin muodikkaita päältä tikattuja taskuja. Ei ollut minun juttu, mutta tyttö on tykännyt tunikasta silti kovasti.




Pari peruspaitaa ihanista kuviotrikoista. Kissatrikoo EK:sta ja Majapuun apinapuu on yksi minun suurimpia suosikkeja. Siitä löytyi jopa sovituskuva. Tein paidan nimenomaan setiksi tämän kivan ostohamosen kanssa

.





Pari perusraglania elävöitetty sillä, että hihojen kangas on eri kuin miehusta. Kioksikissasta ei muuta kuvaa löytynytkään kuin sovituskuva. Kangas tuli alunperin kaupanpäällisenä jostain nettikaupasta ja minä epäilin, ettei siitä tule ommeltua mitään. Vaan valmis paita olikin sitten tosi kiva ja yksi tytön suosikeista. Kukallinen kangas on Stenzon ja sen kuosi on sama kuin tässä pipo- huivisetissä. Väri vain on eri.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta kommentistasi!

Thanks for your comment!

Tackar och bockar! (Du kan kommentera också på svenska)